Klantenservice

Klantenservice

Veel gestelde vragen

Hoe lang duurt de behandeling?

kort ca. 1uur half lang ca. 1.15 lang ca. 1,5 tot 2 uur

Hoe lang doe ik met de producten?

Dit is lastig te zeggen, afhankelijk van welk krultype, structuur en lengte.

Soms voelen mijn krullen wat vettig en zwaar waardoor ze minder krullen, hoe kan ik dit veranderen?

Dat je hoofdhuid vettig aanvoelt kan 2 redenen hebben;
1. De cleanser kan niet helemaal goed zijn gebruikt. Zorg dat je met schone haren begint! de cleanser is heel mild en krijgt niet altijd oude product resten uit het haar. Was eventueel voor met een shampoo met sulfaten zodat je zeker weet dat oude product resten eruit zijn.
2 x alléén de hoofdhuid wassen en telkens goed door masseren. Tijdens het uitspoelen verdeelt de cleanser zich over de rest van de haren en zo worden deze ook gereinigd. De hoofdhuid voelt, als het goed is een beetje stug aan. Dat is goed want dat betekent dat je haren goed gereinigd zijn. De cleanser schuimt niet zoals jij waarschijnlijk al ondervonden hebt, dit komt omdat er geen sulfaten inzitten. Deze zijn namelijk erg slecht voor je hoofdhuid, voor gekleurd haar en al helemaal voor de krullen.

2. Het kan zijn dat de moisturizer en/of de curl-crème tot aan de hoofdhuid aangebracht zijn.
Onze hoofdhuid maakt natuurlijke oliën aan. Daarom moet je nooit een verzorgingsproduct over de eerste 3 à 4 cm vanaf onze hoofdhuid aanbrengen. De hoofdhuid wordt dan dicht gesmeerd waardoor de huid niet goed kan door ademen. Hierdoor ontstaat er een olieachtige substantie. Olie wat onze hoofdhuid al aanmaakt + het product wat je daar nog weer overheen aanbrengt = dat je haar er vettig uitziet. Begin daarom altijd om producten aan te brengen vanaf je hoofdhuid.

Is het mogelijk om een sample te krijgen?

Jazeker kan dan, we hebben de 29 ml proef monster of de probeer set. Toch ben ik wel echt van mening dat je een product minimaal 8 weken de kans moet geven om het in de juiste hoeveelheden toe te passen, en de juiste balans vinden wat voor jouw krullen werkt. Experimenteer wat goed voelt en werkt voor jouw krullen. Succes gegarandeerd!

Hoe krijg ik de krulletjes van mijn kindje onder controle?

Ook hier zijn onze producten super fijn voor, maar pas op! Altijd onder toezicht van een ouder! Het kan irritatie aan de ogen veroorzaken. Bij de allerkleinsten is de moisturizer super fijn! Ook om de dagen erna bij te werken. Je doet een kneepje moisturizer in de vernevelaar, af vullen met heet water en goed schudden! Ieder keer als je het in de ochtend sprayed over de krullen even schudden voor gebruik! Even los schudden en klaar! Veel pluis? Spray het haar wat natter. (bekijk mijn video’s) de curl crème zorgt voor glans en definieert ook de krulletjes.

Moet ik altijd een diffuser gebruiken?

Nee hoor je kunt het ook natuurlijk laten drogen. Zeker bij krultype 3 en 4. bij krultype 2 krijg je echt wat meer volume als je de diffuser gebruikt. Gebruik wel altijd de halve blaas stand en de halve hitte! Niet te heet dus en niet te hard blazen!

Wat veroorzaakt kroes?

Krullen hunkeren naar vocht. Net als een slaperige peuter krijgen droge krullen een driftbui, en die driftbui resulteert in kroes. Net zoals een gebrek aan slaap de hoofdoorzaak is van de meeste driftbuien, is droogheid de hoofdoorzaak van pluis… en wanneer krullen gehydrateerd zijn, verdwijnt pluis! Als bij toverslag. De realiteit is dat kroes gewoon een krul of een golf is die naar buiten wil komen. Vermijd het ontdoen van je krullen van vocht met agressieve sulfaat shampoos en geef ze de diepe hydratatie waar ze naar hunkeren – we dagen je uit om te kijken of je nog pluis over hebt!

Wat zijn de verzendkosten

Bestellingen boven de €50,- worden gratis verzonden. Bij bestellingen onder de €50,- bedraagt de verzendkosten €6,05 in NL.

Wat is de levertijd?

Op werkdagen voor 12.00 besteld volgende dag in huis. Bestellingen die op zaterdag op zondag worden bestellen worden op dinsdag bezorgd.

Ik heb een klacht. Wat nu?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:

[email protected]

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Ik wil mijn product retourneren, hoe doe ik dat?

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt (folie tube intact) en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier. Klik hier voor meer informatie

Staat jouw vraag er niet tussen?
Vul dan het onderstaande contact formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!